Πολιτική επιστροφών - DOA - Service
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους. Η Karavasilis Electric στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων εφόσον πληρούν τους όρους!!
Όροι Επιστροφής
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις (3) επτά ημερολογιακές ημέρες.
Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.!!
Το προιόν που θέλετε να επιστρέψετε να υπήρχε στο κατάστημα μας (σε stock) και οχι να είχε γίνει ειδική παραγγελία από τους προμηθευτές-αντιπροσώπους !
Διαδικασία επιστροφής
Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
Σε αυτήν την περίπτωση:
Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210-4918460 , είτε μέσω e-mail στο info@e-karavasilis.gr
DOA - Service
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ DOA 7 ΗΜΕΡΩΝ
Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την ομάδα της Abox.gr μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :
Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ'αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία
Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας - έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των επτά ημερών.
Το προϊόν θα αντικατασταθεί άμεσα (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.
**Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. Η διαδικασία ελέγχου μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες .
Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.
Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία . Στην περίπτωση των Xiaomi η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα μας και είναι 1 έτος.
Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας,εκτός από τα Xiaomi των οποίων η εγγύηση καλύπτεται από το κατάστημά μας,μέσω συνεργασίας μας με πιστοποιημένο service. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ήμερου, απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία,για τα Xiaomi μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς ή στην Citisaid με την απόδειξη αγοράς (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις).
Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , καθώς και την απόδειξη της αγοράς.
Το επίσημο service για συσκευές :
Nokia, Samsung, Vivo, Oppo - Tηλέφωνο: 2105820000 Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι 12461 www.smartech.com (2 έτη)
Apple - Tηλέφωνο: 2119991260 Η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη) και 0080044145417. Καθώς και η εταιρεία I-System 2152154400 https://store.i-system.gr/ (1 έτος)
SONY - Tηλέφωνο: 80111810810 https://www.sony.gr/ (2 έτη)
MOTOROLA - Τηλεφωνο: 2107777076 Κριμαίας 7-9, Νέο Ψυχικο 11526 www.procordia.gr (2 έτη)
CATERPILLAR - CELLCOM Ε.Π.Ε.- Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Τηλ: 2106621035 http://www.cellcom.gr/site/gr/ (2 έτη)
HUAWEI - Tηλέφωνο: 2170007575 Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27, 09:00 ~ 17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός Επίσημων Αργιών https://consumer.huawei.com/gr/ (2 έτη)
XIAOMI - Tηλέφωνο: 2106090399 MobiCell Αγίου Ιωάννου 24Α, Αγία Παρασκευή (1 έτος)
Lenovo - Tηλέφωνο: 2130087200 Χατζηαντωνίου 25-27, Μαρούσι 15124 (2 έτη)
Alcatel - Cellcom Ltd - Τηλέφωνο: 2109933070 https://www.alcatelmobile.com/gr/ (2 έτη)
REALME - Τηλέφωνο: 2109901342/3 Απόλλωνος 6, Ελληνικό ΤΚ 16777 https://t2p.gr/ Email: service@smart4all.com.gr (2 έτη)